vrijdag 2 mei 2014

One Direction - Harry

De boys worden vaak geïnterviewd. Dit keer was Nederland ook aan de beurt. We hebben iedereen een paar vragen gesteld en ik zal elke dag het mini-interview van één van de boys posten.



'Een middagje met Harry is een middag vol lekker eten, sport en dirty jokes', word er vaak gezegd.





1.Vertel ons één ding wat die andere 1D jongens niet over jou mogen weten?
Dat is lastig... We brengen zoveel tijd door samen! Misschien dat ik kampioen squashen ben, dat weten ze niet.
2.Zing je onder de douche?
Dat doen we allemaal! Soms horen we Liam onder de douche zingen, want die zingt nogal hard.
3.Ben jij de eerste die ergens aan komt of juist de laatste?
Ik ben altijd de laatste, meestal ben ik ook nog te laat.
4.Stel, je hebt een slechte dag. Hoe kun je dan opgevrolijkt worden?
Zeker met piemelgrappen! Of mag ik dat niet zeggen?
5.Wat is je lievelingseten?
Dat is typisch Britse sunday roast, een braadstuk met jus, broccoli, erwtjes, aardappelen en als toetje pudding. Beste maaltijd OOIT.
6.Waar word jij echt enthousiast van?
Tennissen. Ik hou ervan omdat het leuk is maar ook omdat je er lekker sweaty van wordt.
7. Heb je nog wat speciaals wat je doet voordat je on stage gaat?
Ik mediteer en bid voordat ik 'on stage' ga, het helpt me focussen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten