zaterdag 3 mei 2014

Hayyy!

Hayy Allemaal!,
Ik plaats minder blogs dan toen ik begon. Sorry maar ik heb het deze vakantie heel druk! Ik heb zo bijvoorbeeld morgen de verjaardag van mijn broertje. Daar ben ik ook erg druk mee. Ik ga volgende week ook nog op vakantie, dus dan zal ik 5 dagen niks posten. Als ik weer thuis ben zal ik natuurlijk een blog over mn vakantie plaatsen. Is er iemand die mn blog echt volgt? Zo ja? Wil je dan hier een reactie achter laten? Ik heb namelijk het gevoel dat niemand het echt leest.

xoxo Melissa

5 opmerkingen:

  1. Hey Op het begin kijken er altijd niet heel veel mensen op een blog dit heb ik ook gehad en opeens boem kwamen er reacties enzo. Hopelijk houd jij het wel vol en stop je er niet mee net zoals ik. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey je hebt echt een heel leuk blog en ik zag laatst een artikel op girlscene van jouw. Ik had zelf ook een blog maar hier ben ik mee gestopt, en ja ik heber echt spijt van. Gelukkig heb ik nu een nieuw blog http://dreamtobeauty.blogspot.nl ik ga je zeker volgen. Misschien kunnen we een keer een samenwerking doen. Lijkt me heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi, jaa lijkt me super leuk om een keer samentewerken! Ik ga jou blog ook volgen!

      Verwijderen
    2. Ooh dankje, als je een samenwerking wilt doen kun je me het beste een mailtje sturen, dat staat op m'n blog.

      Verwijderen
  3. Leuke blog ! Ga jou nu voortaan volgen ene je moet zo door gaan !

    Trouwens wil je een kijkje op mn blog nemen en ewn reactie achter laten :)

    Mylifeasfanta.blogspot.com

    Ik hou van je blog ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen