woensdag 28 mei 2014

Mijn verlangenlijstje

Ik ben haast jarig! Alleen ik weet haast nooit iets wat ik nou echt graag wil. Maar ik heb nu een jaar lang een verlangenlijstje gemaakt met dingen die me leuk lijken! Ik heb er een paar afgehaald en heb er nu gelukkig ook paar overgehouden. Eindelijk weet ik iets wat ik wil hihi. Het leek me leuk om het met jullie te delen.

1. Longboard , longboarden is de nieuwe trend! Ik ga altijd op vakantie in St. Tropez en daar doen ze het al jaren. Het leek me leuk om nu ook een eigen longboard te hebben. Het liefst wil ik een Penny Board in pastel kleuren.

2. Abbonement Cosmo Girl , ik koop echt elke maand de Cosmo Girl in de winkel. Ik dacht dat het misschien leuker was als ik er een abbonement opnam! Ik haal heel veel inspiratie uit de Cosmo Girl. Ik vind het ook een super leuk tijdschrift en lees hem meestal in 1 keer uit. 

3. Fuij Mini Instax 8 , je ziet hem de laatste tijd weer heel veel! Het is eigenlijk een soort Polaroid Camera. Ik vind zulke foto's echt heel leuk. Ook om op te hangen in je kamer. Ik wou er al heel mijn leven eentje, maar wist nooit echt hoe het heette. Ik was een tijdje geleden in de Abercrombie en die had er ook één. Toen heb ik het gevraagd, hihi. Ik vond de Fuij Mini Instax 8 een leuke versie van een Polaroid Camera.

4. Micheal Kors Horloge , ik was laatst winkelen in Rotterdam en toen heb ik echt een super leuk horloge gezien! Ik ben er echt verliefd op! Hij was alleen niet meer op voorraad dus heb ik hem besteld. Mijn moeder zei: waarom bewaar je hem niet voor je verjaardag? Dus dat heb ik gedaan.

5. Naked 2/3 Palette , ik heb ooit de Naked Palette 1 gehad. Die super fijn was! Maar toen ik de kleuren van 2 en 3 zag, wou ik ze zo graag! Ik draag eigenlijk nooit echt oogschaduw. Alleen soms naar een feestje maarja ik wil gewoon graag dingen hebben haha.

6. IPad Air ,ik heb al een IPad alleen toen Lisa van Cookie and Trends de nieuwe versie had. Wou ik die zo graag! Ik vind hem zo mooi! Ik heb nu een zwarte en ik zou graag een witte willen. Bij ons op school mag je ook een IPad gebruiken, dus dan neem ik mijn oude mee naar school. Handig bedacht, vond ik zelf! :)

7. Looking for Alaska - John green , dit boek is best bekent. Ik heb zelf echt zo'n erge hekel aan lezen van boeken! Maar de boeken van John Green vind ik echt geweldig! Het zijn helaas wel Engelse boeken maar het is best makkelijk te begrijpen. Deze heb ik alleen nog niet, dus daarom.

8. Naill Dots , mijn Dots zijn helemaal kapot gegaan toen ik ze naar het BFF-Event in Amsterdam heb meegenomen. Ik moet steeds even nieuwe kopen, maar ik vergeet het. Dus ik dacht ik zet het gewoon op mijn verlangenlijstje.

9. Go Pro ,ik twijfel of ik deze wel wil. Ik vind het echt een super toffe camera! Ook omdat die onder water kan! Maar omdat ik al best veel camera's heb en ookal de Fuij Mini Instax  8 Camera wil, twijfel ik erover.

10. Creditcard , het is een beetje raar dat ik dit hierop zet. Maar mijn Creditcard is kapot en ik wil zo graag een nieuwe! Ik dacht dat ik het niet zou vergeten als het op mijn verlangenlijstje stond. Ik gebruik niet heel vaak mijn Creditcard, maar ik wil bijvoorbeeld op de Forever 21 bestellen. Ik woon er namelijk niet heel dichtbij. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Wat wil jij nou heel graag hebben? Laat het achter in de comments.



1 opmerking: