zaterdag 3 mei 2014

One Direction - Louis

'Awww, Deze funny guy is ook nog een superlief! Als hij niet aan het dollen is met de boys, geeft hij al zijn aandacht aan zijn girlfriend.'










1.Waar word jij 's morgens wakker van?
Van degene die op mijn deur klopt en roept: Je bent te laat!'

2. Met wie bel je het meeste?
Ik bel elke dag met mijn moeder. En 's avonds net voordat ik ga slapen bel ik met mijn vriendin Eleanor.

3.Wat doe je voor fun na een lange dag werken?
Een beetje chillen met de jongens, kletsen en playstationen. We zijn namelijk heel fanatiek, zeker als we Fifa spelen. Maar ik win altijd natuurlijk!

4. Hoe zorg je ervoor dat het gezellig blijft als jullie on the road zijn?
Ik ben natuurlijk de grappenmaker van de groep. Ik verander bijvoorbeeld de tekst van onze liedjes. De reacties van de jongens zijn priceless.

5. Je voetbalt vaak, maar wie is de beste?
Ik natuurlijk! De jongens zijn er goed in. Alleen ik de allerbeste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten