woensdag 30 april 2014

12 momenten die je vrolijk maken!

Ik heb een abonnement op de Cosmo Girl en ik zag een artikel over 12 momenten die je vrolijk maken. Ik vond het een goed artikel en ik wou m op mijn blog zetten! Iedereen verdient het en vind het leuk om te lachen en vrolijk in het leven te staan!





1: Relaxen in een jacuzzi of warm bad, na een rotdag.
2: Je slaapkamer een make-over geven, dat je droomkamer waarmaakt.
3: Dat ene musthave-kledingstuk eindelijk vinden en precies in jou maat.
4: Tot laat in de nacht met je crush of  met je vriendinnen whatsappen en dan gesprekken die je nooit meer vergeet.
5: Een nieuwe make-up look uitproberen die super goed lukt.
6: Geld vinden in een portemonnee die al jaren in je kast ligt.
7: Wakker worden en naar buiten kijken en beseffen dat je op vakantie bent.
8: Wakker worden en zien dat er buiten opeens super veel sneeuw ligt.
9: Je crush die je eindelijk een berichtje stuurt.
10: Na een dagje winkelen super leuke kleding hebben gekocht.
11:Uitgenodigd worden voor het leukste feest van het jaar.
12: Een onesie-slaapfeestje houden en zo hard lachen met je vriendinnen dat je er buikpijn van krijgt.

2 opmerkingen: