maandag 26 mei 2014

Grace Cole England Review

 Ik was in het weekend mijn kast aan het opruimen. Opeens vond ik deze shower gels. Ik vond ze zulke leuke kleurtjes hebben! Dus ik dacht, ik ga er een review over doen. Het zijn niet hele mooie foto's maar ik was mijn camera kwijt, helaas. Hihi!














Er zijn vier verschillende soorten.
Roze - Watermelon and Pink Grapefruit
Groen - Coconut and Lime
Geel - Pineapple and Passion Fruit
Oranje - Peach and Pear

Watermelon and Pink Grapefruit:
Ik hou zelf heel erg Watermeloen, alleen kan het snel te zoet worden. Door het Roze Grapefruit is dat het niet. De geur is ook echt zo verschrikkelijk lekker! Toen ik hem opdeed, rook ik het een dag later nog. Alleen er staat dat die de huid zacht maakt, maar daar merkte ik niet heel veel van.

Coconut and Lime
Meestal als er ergens Cocosnoot inzit, vind ik het voor af en toe lekker. Maar ik word de geur snel zat! De geur is wat kruidiger dan de andere. Ik vond hem een beetje naar Speculaas met een verfrissend geurtje erin ruiken. Ik hou zelf niet heel erg van deze geur. De geur blijft wel heel goed zitten. Je huid word er ook zacht van.

Pineapple and Passion Fruit
Het leek me een erg lekker geurtje! Toen ik eraan rook was dat het ook! Het ruikt heel verfrissend naar bloementjes! Je ruikt ook de ananas goed! Ik vind dit echt een super combo! De geur blijft niet zolang zitten, maar het verzorgt je huid wel goed.

Peach and Pear
Ik hou zelf echt heel erg van Perzik geuren! Ik vind het echt heerlijk ruiken. Al dacht ik dat ik Peer een beetje een rare combinatie vond met Perzik. Maarjaa. Het is een frisse geur, maar wel sterk. Ik vind hem persoonlijk iets te sterk. Het is wel lekker voor soms, niet te vaak! Dit is de enigste showergel dat een soort scrub is. Je huid word er zo zacht van! Ook de geur blijf je wel even ruiken.

Top 4:
1. Pineapple and Passion Fruit
2.Watermelon and Pink Grapefruit
3. Peach and Pear
4. Coconut and Lime

Willen jullie vaker een review van spullen dat ik vind? Laat het achter in de comments! xo


5 opmerkingen:

  1. Weet iemand waar je deze kan kopen? Ik heb nog gezocht naar een winkel, maar kon geen winkel in Nederland vinden. Helaas xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet ook niet waar je ze kunt kopen maar ik zou ze zeker willen hebben, k ben hier echt heel erg benieuwd naar! Leuke review.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw! Je hebt echt een gave lay out, zou je een artikel willen maken over hoe je zoiets moet ontwerpen!? Echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen