zondag 1 juni 2014

Personal Question Tag

Ik heb deze Tag bij veel Blogs al gezien. Dus ik dacht laat ik hem ook gaan doen! Ik ga de eerste 10 vragen doen en in een ander blog doe ik de andere 10.


1. Wat is je lievelingskleur?
Ik heb eigenlijk best veel kleuren die ik leuk vind! Ik hou vooral van pastelkleuren en van neon kleuren. Zoals fel roze, pastel roze, turkoois en mint groen.

2.  Wat is je favoriete nummer?
29, Ik heb 2 geluksgetallen 2 en 9 dus daarom eigenlijk. Ik denk dan altijd dat 29 extra geluk brengt! Ik ben ook nog eens op 29 Juni jarig, maar dat is puur toeval!

3. Wat is je droomcarrière?
Ik zou heel graag een actrice of een zangeres willen worden. Het probleem is alleen dat ik niet goed kan zingen. Dus dat gaat hem niet worden hihi. Ik wil nu iets met Forensisch Onderzoek gaan doen, omdat dat me ook erg gaaf lijkt.

4. Waar zou je op jezelf willen wonen?
Ik wil graag in een ander land wonen, zoals Californië. Alleen dat ligt zover van Nederland en ik wil mijn familie en vrienden niet kwijt. Als ik in Nederland zou moeten kiezen dan zou ik graag in Rotterdam, Amsterdam of Maastricht willen wonen. In een herenhuis langs de gracht!

5. Wat is je favo manier op te reizen?
Ik heb niet echt een favoriete manier om te reizen. Ik reis niet echt super veel en als ik dat doe, doe ik het met de auto. Lekker makkelijk!

6. Wat doe je in je vrije tijd?
Ik spreek soms af met wat vrienden en ga bijvoorbeeld lekker winkelen! Ook blijf ik weleens thuis, omdat ik dan heel moe ben. Dan hou ik lekker een relaxed dagje en kijk mijn series ! In het weekend ga ik meestal uit. Hihi.

7. Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Ik shop vaak in de Hollister, Abercombie and Fitch, Pull & Bear, Bershka en de Forever 21.

8. Naar welk concert zou je graag willen gaan?
One Direction! Ik ben echt een grote fan en ik kon helaas vorig jaar niet gaan. Ik was toen op vakantie naar Turkije. Ik zou ook echt nog een keer naar Miley Cyrus willen. 

9. Wat is je favoriete thee smaak?
Melissa natuurlijk!

10. Verzamel je iets?
Nee eigenlijk niet, alleen ik kan nooit wat weggooien. Ik denk altijd dat ik het later nog vast wel een keer nodig zal hebben. Oepss....

1 opmerking: