dinsdag 29 april 2014

Super Cute Winkel Ontdekt

Ik ga eindelijk haast verhuizen! Ik heb er echt super veel zin in, want ik vind het huis echt heel mooi worden! Ik zal later nog wel een foto van me huis hierop plaatsen. Ik ben gisteren wezen shoppen in Rotterdam en ik heb ook wel wat kleding gekocht maar vooral spullen voor mn nieuwe kamer. Ik heb een winkel ontdekt die echt super leuk is! Het heet Lisdys  (je kan op het woord klikken en dan kom je op de site). Ik heb heel veel leuke meubels gekocht en ze hebben ook super leuke accessoires! Ik raad het zeker aan om daar een keer te gaan kijken als je in de beurt bent. Het is niet zover van Rotterdam vandaan. Ze hebben meerdere winkels, ook bijvoorbeeld in Goedereede. Ik krijg ongeveer die kamer op het plaatje. Deze post is wat anders dan normaal, maar ik wou gewoon zeggen dat ik die winkel super leuk vind. xoxo

1 opmerking:

  1. Mooie inspiratie foto! Nodigt zeker uit om te kijken op de site van deze winkel (nu hopen dat ik me kan inhouden haha)

    BeantwoordenVerwijderen