vrijdag 14 november 2014

#01 Outfit Samenstellen ♥♥

Na een hele lange tijd niks meer geschreven te hebben ga ik toch weer langzaam beginnen!
Het liefste winkel ik natuurlijk elke dag, maar soms heb je er geen tijd voor en moet je online winkelen. De struggle die ik altijd heb is dat ik bij elke webshop wel wat wil. Daarom ga ik nu een outfit samenstellen op maar 1 site. Dit keer doe ik dat bij Come Get Fashion 




FLUFFY VEST crème   Fluffy vesten zijn dit seizoen helemaal in! Daarom heb ik bij deze outfit er ook een gekozen om je lekker warm te houden.

GOT IT SHIRT Onder het Fluffy vest staat zwart heel leuk! Maar om dan toch de witte kleur te laten terug komen, heb ik een zwart shirt met een witte tekst gekozen.


RIPPED KNEE JEANS blackRipped Jeans is dit seizoen ook helemaal in. Veel broeken zitten     helemaal onder de gaten. Ik vind dat zelf toch wel iets te koud voor de herfst. Daarom heb ik een broek gekozen waar maar één gat in zit bij de knie. Zo maak je je outfit toch wat stoerder.
CHUNK BOOTIES Om je outfit helemaal af te maken, heb ik chunky boots gekozen. Ik hou heel erg van deze schoenen! Het geeft echt een supertof effect. Als je niet van de hak houd, zijn er nog genoeg andere op de site te vinden!




FASHION RING SET Ik heb bij deze outfit niet veel accessoires gekozen, want ik vind het anders to much worden. Deze set ringen vind ik er heel leuk bij passen en gelijk al genoeg om je outfit compleet te maken.


Al deze producten zijn te vinden op www.comegetfashion.nl
Wat vinden jullie hiervan? Moet ik dit vaker doen? Laat het achter in de reacties en like dit bericht.


Lot of Love,
Melissa ♥♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten