woensdag 4 juni 2014

#01 Dagje naar het strand ♥



Ik dacht ik maak vandaag een BlogVlog! Ik weet niet of het bestaat, maarjaa. Voor alles een eerste keer.
Er was een vriendin bij me blijven slapen, en we vonden het leuk om naar het Strand te gaan. Het was best lekker weer. Ik had een Crop-top van de Hollister aan met een spijkerbroek van de H&M en een grijs jasje van de Pimkie. Als schoenen had ik bloemensandaaltjes aan (zie foto). Ik weet zeker meer waar ik ze vandaan heb, volgens mij van de Primark. Rond een uur of 1 zijn we naar het Strand gegaan met Lisa, Mike en mijn hondje Spoekie. Toen we op het strand aankwamen, was het best vloed. Er waren ook super grote golven! Toen we naar de zee wouden lopen zat ik helemaal onder de modder. Mweeeh! Het was op sommige stukjes heel erg blubberig en zakte je heel erg door. We hebben even gezwommen met Spoekie en toen zijn we een ijsje gaan eten op de strandtent. Dat was erg lekker! We hebben daar ook nog even gegeten. Wanneer we weer naar de fietsen wouden lopen, hebben we ons eerst even afgespoeld. We hadden ook mijn Vlog Camera bij. Niemand wou die dragen dus we hadden er even ruzie over, hihi. We wouden daar nog een paar challenges opnemen voor het Youtube Kanaal van Lisa. Maar zij had geen mobiel bij en mijne was helemaal leeg. We hebben er maar één kunnen opnemen, dus die komt er wel op. De challenges sloegen echt nergens op, maar we verveelde ons. Even later zijn we echt weer naar huis gegaan. Toen we thuis waren, ging Lisa weg en toen ben ik gaan leren. Ik heb de aankomende 3 weken heel veel toetsen! Daarna heb ik een relaxed weekje, want dan is het One Direction Concert, Concert at Sea and my birthday! Ik zal deze 3 weken niet heel veel plaatsen, niet dat ik dat nu wel doe haha. Ik zou ook een Youtubekanaal willen beginnen, lijkt jullie dat wat of moet ik alleen blijven bloggen? En wat vind je van een BlogVlog? Laat het alsjeblieft achter in de comments! xo

2 opmerkingen:

  1. Deze blogvlog is supergaaf! En je moet echt filmpjes gaan maken, dat wil ik binnekort ook gaan doen het lijkt me echt super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt leuke blogvlog en je moet idd filmpjes maken
    X

    BeantwoordenVerwijderen